جدیدترین محصولات کاوش کیمیای کرمان در بهار 1401

You are currently viewing جدیدترین محصولات کاوش کیمیای کرمان در بهار 1401

جدیدترین محصولات کاوش کیمیای کرمان در بهار 1401

توجه به نیاز بازار و ارائه محصولاتی در جهت برآورده کردن این نیاز همواره یکی از اصلی ترین دغدغه های مجموعه کاوش کیمیای کرمان بوده است. از این رو، این مجموعه همواره درصدد ارائه سبد کالای جامع و فراگیری بوده است که تا حد امکان تمامی نیازهای کشاورزان عزیز این مرز و بوم را برآورده کند. در ادامه به معرفی جدیدترین محصولات کاوش کیمیای کرمان که در بهار 1401 تولید شده است می پردازیم.

جدیدترین حشره کش های کاوش کیمیای کرمان:

امامکتین بنزوات کاوش kavoshkimia.com

امامکتین بنزوات کاوش حشره کش تماسی گوارشی قدرتمندیست که بسیاری از کرم های برگخوار و میوه خوار را در محصولات کشاورزی به سرعت کنترل می کند.

امامکتین بنزوات + ایندوکساکارب کاوش kavoshkimia.com

امامکتین بنزوات + ایندوکساکارب کاوش حشره کش ترکیبی با تاثیر تماسی و گوارشی است که حاوی  15 گرم امامکتین بنزوات و 75 گرم ایندوکساکارب بر لیتر می باشد، این حشره کش جهت کنترل بسیاری از آفات برگخوار و میوه خوار توصیه می گردد .

تیامکتین کاوش kavoshkimia.com

تیامکتین حشره کش ترکیبی حاوی ۱۵۲ گرم تیامتوکسام و ۳۳ گرم آبامکتین در لیتر است. تیامکتین همزمان با طیف وسیعی از آفات مانند انواع کنه ها، تریپس، مینوز ها، سفید بالک، پسیل، شته ها مبارزه میکند.

آباکاوا کاوش kavoshkimia.com

نماتد کش آباکاوا حاوی آبامکتین به همراه کلات آهن است که به صورت همزمان در کنترل نماتدهای خسارت زای مولد گره ریشه و افزایش سطح سبزینگی گیاهان مورد استفاده قرار می گیرد.

جدیدترین قارچ کش های کاوش کیمیای کرمان:

کیمیاکوپراکسی kavoshkimia.com

کیمیا کوپراکسی قارچ‌كش و باكتری‌كش تماسی با اثر حفاظتی از گروه تركیبات مسی است که بر اساس یون مس ۳۵ درصد است. با فرمولاسیون سوسپانسیون که از قابلیت پخش شوندگی و چسبندگی بیشتر برخوردار می باشد.

پروکولید کاوش kavoshkimia.com

پروکولید قارچ کشی سیستمیک است که در هر لیتر حاوی  625  گرم  پروپاموکارب و 62.5  گرم فلوپیکولید  می باشد. این قارچ کش ترکیبی  با طرز تاثیر جدید و متفاوت توانایی معالجه کنندگی و درمان کنندگی  داشته  و تمام مراحل بیماری زای سفیدک های داخلی را به شکل عالی از بین برده و کنترل می کند.

ایزوپروتیولان کاوش kavoshkimia.com

ایزوپروتیولان کاوش قارچ کشی سیستمیک است با اثر پیشگیری و درمان کننده که جهت مبارزه با بیماری قارچی بلاست برنج قابل توصیه می باشد.

جدیدترین علف کش های کاوش کیمیای کرمان

پنوکسولام کاوش kavoshkimia.com

پنوکسولام علفکش انتخابی مزارع برنج با خاصیت سیستمیک است که از راه برگ، ساقه و ریشه های علف های هرز جذب می گردد و باعث کنترل علف های هرز کشیده برگ (سورف)،پهن برگ و جگن ها می گردد.

گلایار کاوش kavoshkimia.com

همراه توانمند علفکش گلایفوزیت و گلایفوس

گلایار کاوش کیمیای کرمان یک همراه توانمند دو منظوره جهت کاهش دُز کاربردی علفکش های گلایفوزیت و گلایفوس و افزایش تاثیر بیشتر و بهتر در مهار و نابودی علف های هرز یکساله و چند ساله می باشد.

پرتیلاکلر کاوش kavoshkimia.com

پر تیلاکلر کاوش علف کش انتخابی جهت کنترل همزمان علف های هرز پهن برگ، باریک برگ و جگن ها در مزارع برنج می باشد، که  پس از انتقال نشاء مورد استفاده می گردد. 

این پست دارای یک نظر است

  1. جواد حسین زاده

    سلام وقت بخیر
    بسیار خرسندم که در ابتدای راه استقلال کاری خودم با شرکت شما از طریق جناب تاج و جناب سالاری آشنا شدم و مصمم هستم تا روزبه روز محصولات کاوش رو بیشتر در سبد کالایی قرار بدم به دو دلیل که برام ثابت شده هست
    1. کیفیت بالا در محصولات
    2. قیمت منصفانه و به نفع کشاورزان زحمتکش
    به طوری که خود بنده منفعت کمتر در فروش محصولات کاوش رو بدلیل کیفیت بالاشون ترجیح دادم به منفعت بیشتر ولی کیفیت پایین تر محصولات تولیدی برخی از همکاران منفعت طلب شما .
    متشکرم از تلاش شما عزیزان در راستای بهبود کشاورزی ایران زمین.
    داروخانه گیاهپزشکی مهندس جواد حسین زاده
    اردبیل ، مشگین شهر ، خ امام ، کهنه بازار ، روبروی مسجد امام صادق (ع)
    شماره تماس : 09192039485
    شماره واتساپ : 09144528955

دیدگاهتان را بنویسید